مبانی نظری وپیشینه تحقیق برون سپاری +doc

سه شنبه 26 دی 1396
3:57
خسرو

مبانی نظری وپیشینه تحقیق برون سپاری

دسته بندی : مدیریت

فرمت فایل : doc

حجم فایل : 36 کیلو بایت

تعداد صفحات : 25

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

توضیحات: فصل دوم تحقیق کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)

همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو تحقیق

توضیحات نظری کامل در مورد متغیر

پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه

رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب

منبع : انگلیسی و فارسی دارد (به شیوه APA)

نوع فایل: WORD و قابل ویرایش با فرمت doc

قسمتی از متن مبانی نظری و پیشینه

امروزه بسیاری از سازمانها برای حفظ مزیت رقابتی خود در بازارهای جهانی وکاهش مخاطرات سرمایه گذاریها،فرآیند برون‌سپاری فعالیتهای سازمانی را دنبال می کنند. (میمند و همکاران، ۱۳۸۹ :۳)

سازمانها ناگزیرند برای موفقیت در دنیای کسب وکار امروز،برمزیتهای رقابتی خود تکیه کنند.برای این منظور ،استراتژی برون‌سپاری به عنوان راهکاری خواهد­بود­که امکان استفاده سازمان از منابع تسهیلات وتخصص­های سایر سازمانها را بدون اینکه سازمان مالکیتی برمنابع وتسهیلات داشته باشد فراهم می آورد. (میمند و همکاران، ۱۳۸۹ :۴)

هدف نهایی از برون‌سپاری ،افزایش سودآوری ،انعطاف پذیری وکاهش مخاطرات سرمایه گذاری در کسب وکار سازمان است.سازمان زمانی باید از برون‌سپاری استفاده کند که اطمینان داشته باشد برون‌سپاری باعث بهبود وضعیت مالی وبهره­وری خواهد شد.در سازمانهایی که نگران تامین منابع مالی خود نیستند از جمله سازمانهایی که دولت منابع آنها راتامین می کند (سازمانهای بخش عمومی ) بویژه در بخش خدمات،نسبت به برون‌سپاری حساسیت چندانی وجود ندارد ومعمولاٌباعث بهبود وضعیت مالی وبهره وری نمی‌شود .برای بررسی تاثیر­برون‌سپاری در سازمان ،می بایست با نگاهی سیستمی اثرات علی ومعلولی آن در عناصر مختلف مرتبط ارزیابی شود تصمیم برون‌سپاری ،در کوتاه مدت ، دارای دواثر عمده برسازمان است:ازیک سو باعث کاهش هزینه های عملیاتی خواهد شدو از سوی دیگر با آزاد شدن سرمایه ،امکان سرمایه گذاری در سایر حوزه­ها­را­برای­سازمان فراهم خواهد ساخت،در نهایت ،برآیند این دو تاثیر ،می تواند باعث افزایش سودمندی برای سازمان وایجاد ارزش افزوده بیشتر برای سهام داران گردد. (میمند و همکاران، ۱۳۸۹ : ۷)

برون‌سپاری راهی نوین برای حل مشکلات دولت ها است که نیازمند تغییرات بنیادین در نگرش مدیران به ماهیت­خدمت­ونوع­ارتباطشان­بابخش­خصوصی­ونیز­تغییر­درقوانین­مرتبط برای تسهیل موضوع دارد.برون‌سپاری موجب کوچک شدن دولت همراه باکاهش هزینه ها ،افزایش بهره­وری وکیفیت خدمات ،ایجاد اشتغال موثر دربخش خصوصی،انتقال فن آوری ،جذب سرمایه گذاری خارجی،ایجاد درآمد ارزی ،کم کردن فاصله میان بازارهای داخلی باخارجی وکمک به توسعه می‌شود.( الوانی ، اشرف زاده،1387: ۱۰)

ما در جامعه اطلاعات زندگی می کنیم ، جامعه ای که مردمان آن با همان سرعت به اطلاعات دسترسی دارند که رهبران ما در عصر بازارهای تخصصی و تسهیم شده زندگی می کنیم ،در این بازارها مشتریان به کالاها و خدمات بسیار مرغوب و وجود انواع گزینه ­عادت دارند .مقتضای این حال و هوا موسساتی ­است که فوق العاده­انعطاف­پذیر­و­سازگارباشند،کالاهای­مرغوب­تولید­­کنندوپاسخگوی­مشتریان­خود­باشند.
(اوزبرن و گبلر[1]،1991: ۹۸ )

۲-۲بیان مسئله

درسال های اخیر،مدیران­تحقیقاتی­بایک حقیقت گریز ناپذیر وقطعی­مواجه شده­اند وآن چیزی جز تغییرمحیط فعالیت نیست.ظهور بازارها ورقبای جهانی واستراتژی های جدید رقابتی(که برپایه کیفیت ،سرعت ،وپیمان های همکاری بناشده اند)،مدیران رامجبور به اتخاذ استراتژی های مدیریتی ،ساختارهاوسیستم های جدیدی نموده است.

هم اکنون بسیاری از سازمان ها وحتی­موسسات تحقیقاتی،ازفعالیتهای معمول داخلی به سوی برنامه­های جدید توسعه وبکارگیری فناوری­درقالب­همکاری­ها­روی آورده­اند.ضرورت مشارکت وبرون‌سپاری ،سوالهایی است که اکثر شرکت ها باآن مواجه هستند،چرا که شرکت ها منابع محدودی دارند ونمی توانند بضاعت مالی داشتن تمام تکنولوژی را در درون خود راداشته باشند.

نتیجه این امر افزایش آگاهی نسبت به اهمیت تصمیمات برون‌سپاری شده است.اگرچه مفاهیم استراتژیک برون‌سپاری طی سالیان زیادی مورد بحث قرار گرفته اند،اما اغلب تصمیمات برون‌سپاری صرفاٌبراساس هزینه اتخاذ می شوند.رویکرد سیستماتیک در­برون‌سپاری امری­حیاتی است وبه عنوان یکی از عوامل بحرانی موفقیت در مدیریت تدارکات ومشارکت های تحقیق های تحقیقاتی،به این مساله پرداخته شده است.مساله برون‌سپاری در سازمان ها موضوعیت دارد.اما درتحقیق های تحقیقاتی بواسطه وجود­ریسک از دست رفتن دانش انحصاری سازمان اهمیت دوچندانی می یابد .نتیجه این امر افزایش آگاهی نسبت به اهمیت تصمیمات برون‌سپاری شده است.تصمیمات برون‌سپاری مقداری از منابع وسرمایه راجهت صرف درموارد دیگر آزاد می سازد.

برون‌سپاری به این صورت سبب کاهش هزینه ها حتی تا39%شده است،جدا از اینکه منافعی مثل وارد شدن به بازارهای کلیدی نیز به این ترتیب وبا این مشارکت ها تسهیل شده است.اولین موج برون‌سپاری فعالیت ها به فعالیت هایی که مستلزم مهارت های سطح پایین بودند محدود می شد.مثل مشاغل صنعت نساجی یا صنعت اسباب بازی،دومین موج شامل صنایعی مثل تهیه نرم افزارها ،پردازش کارت های اعتباری ومواردی از این دست بود.سومین موج یا موجی که الان درجریان است شامل فعالیت هایی می‌شود که دارای دستمزد بالایی هستند ونیاز به مهارت های سطح بالا دارند که از جمله آنها می‌توان به تراشه ،مهندسی ،تحلیل های مالی،داروسازی وتحقیق وتوسعه اشاره نمود.

بابررسی­ساختار هزینه شرکت های تولیدی در کشور های مختلف نتایج مشابهی گزارش شده است.همه آنها بیان می کنند که مواد وقطعات فرآیندهای خریداری شده از تامین کنندگان به طور متوسط 50%کل هزینه های تولیدی راتشکیل می دهد.بنابراین هزینه های مدیریت زنجیره تامین،یک عنصر اصلی درمدیریت هزینه کل وافزایش سودآوری شرکت می‌باشد.

شواهد­حاکی­از آن است که در گذشته­رابطه تامین به صورت سیستماتیک انجام نمی شده است.اما در سالهای اخیر مدل هایی در این رابطه ارائه شده است.

تصمیمات تامین تنها به مواد وقطعات فرآیند های محصول ،محدود نمی‌شود ودر رابطه بافعالیتهای غیرتولیدی از قبیل خدمات پشتیبانی نیز قابل کاربرد است.در اکثر سازمان ها ،تصمیمات تامین بالقوه زیادی وجود دارد.به طور مثال ،شرکت های تولیدی صدها قطعه دارند که می تواند از داخل یاخارج سازمان تامین گردد.

نتیجه تصمیمات کاملاًمتاثر از کیفیت اطلاعات در دسترس وفرضیات استفاده شده در تحلیل می‌باشد.در کنار ملاحظات هزینه وسود ،در تصمیمات تامین،مسائل استراتژیک ،ارزیابی مالی،ابعاد کارایی وریسک در رابطه باکیفیت تامین­کننده،قابلیت­اطمینان،زمان­های­پیشبردو­وتحویل­مدنظر­قرار­می­گیرند.زمانیکه­تمام این فاکتورهاباهم درنظر­گرفته­می­شوند،تصمیم تامین می تواند یک تصمیم بسیار پیچیده وحساس باشد که بر سودآوری،سرمایه گذاری وموقعیت­رقابتی­تاثیرمی­گذارد.یک تصمیم اشتباه­می­تواند­منجر­به هزینه­های محصول بالاتر،حیف ومیل واز دست دادن فرصتها،مشتریان وسهم بازار شود.


[1] Ozbern&Gebler

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود


[ بازدید : 88 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

آسیب ‏هاى روان ‏شناختى اینترنت (کامپیوتر و IT)

سه شنبه 26 دی 1396
3:57
خسرو

دسته بندیکامپیوتر و IT
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات32
حجم فایل40 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

آسیب ‏هاى روان ‏شناختى اینترنت

بى شك، رشد روزافزون اینترنت فواید و اهمیت غیر قابل انكارى دارد، چندان كه در دوران حاضر، نقش محورى اینترنت چنان اساسى است كه بدون آن امكان برنامه ریزى، توسعه و بهره‏ورى در زمینه‏هایى چون: فرهنگى، اجتماعى، اقتصادى و علمى در جهان آینده امكان‏پذیر نخواهد بود. با وجود این، نباید از پیامدهاى ناگوار و مخرب آن به‏ویژه در زمینه‏هاى اجتماعى و فرهنگى غافل ماند.
به دیگر سخن، اینترنت با همه خوبى‏ها و فوایدش، از كاستى‏ها و آسیب‏هایى نیز برخوردار است كه همگان به ویژه دولت‏مردان، سیاست‏گذاران و اولیا و مربیان و والدین باید بدان واقف باشند.

البته سخن گفتن از آسیب‏هاى اینترنت به معناى نفى این پدیده و نگاه منفى بدان نیست؛ بلكه واقعیت این است كه اینترنت داراى كاركردهاى مثبت و منفى مى باشد كه پاره‏اى از كاركردهاى مثبت را در مقاله پیشین بیان كردیم و اكنون به بیان برخى از آسیب‏هاى آن مى پردازیم. آسیب شناسى اینترنت، همچنان كه از عنوان آن پیداست، عنوانى كلى و وسیع است، چندان كه مى‏توان آن را از رویكردها و ابعاد مختلف مورد مطالعه و بررسى قرار داد؛ براى مثال، در بُعد فنى آسیب‏هایى نظیر امنیت شبكه‏اى و نرم‏افزارى در برابر ویروس‏ها و نفوذگرها (هكرها)، برنامه‏نویسى‏هاى گوناگون و گاهى غیر استاندارد، همچنین در ابعاد مختلف دیگرى چون ابعاد سیاسى و بررسى مسائلى مانند تاءثیر اینترنت بر مرزهاى ملى، دموكراسى و آزادى، در بُعد اقتصادى مباحثى از قبیل: اینترنت و بازارهاى الكترونیكى و تاثیر آن در جهانى شدن و اقتصاد جهانى و ابعاد گوناگون دیگر را مى‏توان مطرح كرد. اما در این مقاله فقط به آسیب‏هاى روان‏شناختى اشاره خواهیم كرد.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


[ بازدید : 58 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

آزادی در قلمرو ( گفت وگو با ریچارد استالمن) (کامپیوتر و IT)

سه شنبه 26 دی 1396
3:57
خسرو

دسته بندیکامپیوتر و IT
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات14
حجم فایل23 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

آزادی در قلمرو نرم افزار ( گفت وگو با ریچارد استالمن)

شگفتا كه رایانه‌ها از ۲۰ سال پیش تاكنون چگونه متحول شده‌اند و چگونه متحول كرده‌اند. حالا هر روز هزاران نفر به خیل كاربران این جعبه جادویی دوم اضافه می‌شوند و هر لحظه كه می‌گذرد، مفهومی، شاخه‌ای یا رشته‌ای جدید به این دنیا پیوند می‌خورد. افزایش این شاخ و برگ اما هرگز باعث نشده كه این درخت، پیر و كهنسال جلوه كند، كه برعكس، گویی هر روز جذاب‌تر و با شكوه‌تر می‌نماید. حاصل این «پیوند»ها ثمراتی جدیدند و گل‌هایی جدید و خارهایی كه باید آن‌ها را جست و عمیقانه‌تر نگاهشان كرد.

شگفتا كه رایانه‌ها از ۲۰ سال پیش تاكنون چگونه متحول شده‌اند و چگونه متحول كرده‌اند. حالا هر روز هزاران نفر به خیل كاربران این جعبه جادویی دوم اضافه می‌شوند و هر لحظه كه می‌گذرد، مفهومی، شاخه‌ای یا رشته‌ای جدید به این دنیا پیوند می‌خورد. افزایش این شاخ و برگ اما هرگز باعث نشده كه این درخت، پیر و كهنسال جلوه كند، كه برعكس، گویی هر روز جذاب‌تر و با شكوه‌تر می‌نماید.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


[ بازدید : 61 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

مبانی نظری وپیشینه تحقیق عملکرد صادراتی +doc

سه شنبه 26 دی 1396
3:57
خسرو

مبانی نظری وپیشینه تحقیق عملکرد صادراتی

دسته بندی : مدیریت

فرمت فایل : doc

حجم فایل : 62 کیلو بایت

تعداد صفحات : 29

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

توضیحات: فصل دوم تحقیق کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)

همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو تحقیق

توضیحات نظری کامل در مورد متغیر

پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه

رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب

منبع : انگلیسی و فارسی دارد (به شیوه APA)

نوع فایل: WORD و قابل ویرایش با فرمت doc

قسمتی از متن مبانی نظری و پیشینه

عملکرد صادراتی

از دهه70 تاکنون، حجم عظیم متون تحقیقاتی راجع­به عوامل موثر بر روی عملکرد صادراتی بوده­است (Sousa et al., 2008; Parhizkar et al., 2010) .اکثریت مطالعات راجع به عملکرد صادراتی بر روی مجموعه­ای از متغیر­های کاملا متفاوت از­یکدیگر متمرکز­می­باشند . بهرحال درحالیکه عملکرد صادراتی بطورگسترده موضوع تحقیق­بوده­است ، یکی از ساخت­های در حیطه بازاریابی بین­المللی­ست که بسیار کم فهمیده­شده­است . ( Katsikeas et al., 2000)

اغلب محققین برروی روابط بین عمکرد و عوامل سازمانی و محیطی متمرکز هستند و کمتر راجع به ارتباط عملکرد و به ویژه اهمیت اجرای استراتژی تاکید دارند. درحالیکه اغلب تحقیقات انجام شده که در ایالات متحده و اروپا توسط محققین صورت پذیرفته درآنها بر روی عملکرد صادراتی تمرکز داشته وکارهای محدودی درکشور های درحال توسعه به ویژه درکشور های حوزه خاورمیانه صورت پذیرفته است .( Matanda & Freeman 2009) حجم­کار درحال­رشد بیانگر مشکلات عدیده­ای­ایست­که صادرکنندگان از کشور­های در­حال توسعه در رقابت با­یکدیگر با آن روبرو­می­شوند .( Etemad, 2004) بطور کلی پذیرفته­شده­است که افزایش­صادرات کشور دارای اثرمثبتی برروی رشد اقتصادکشور و همچنین موفقیت شرکت­های خصوصی است .­ افزایش صادرات برای شرکت­هایی که درکشور­های درحال­توسعه حضوردارند بسیار حائز­اهمیت­می­باشد که بانگاهشان بر بازارهای جهانی به عنوان وسیله­ای برای حصول اطمینان از رشد ، بقا یا رقابت­شان می­باشد. عملکرد صادراتی یک جنبه اصلی برای اتخاذ تصمیمات در حوزه تجارت بین المللی است . محققین برروی تعریف عملیاتی یا مفهومی آن اتفاق نظر ندارند . تحقیق در زمینه عملکرد صادراتی بر روی دوبعد متمرکزمی­باشد، اولی تفهیم این­ساختار و ثانیا شناسایی عوامل موثر برآن . درحال حاضراجماع گسترده ای وجوددارد که عملکرد، درک چندبعدی وگسترده­ای را شامل می­گردد که مولفه­های اصلی آن اقصادی و استراتژیک می­باشند . ولی همچنان عدم اتفاق نظر گسترده برروی سنجش خاص آن و چگونگی عملکرد ابعادش هنوز وجود دارد . بنابراین، این ساخت به تنهایی هنوز به عنوان مفهوم­سازی و عملیات­سازی بطور­کلی پذیرفته­نشده (Katsikeas et al., 2000; Papadopoulos & Martin Martin, 2010) . عملکرد صادراتی می­تواند به عنوان نتیجه فعالیت­های بین­المللی قلمدادگردد . ازاین­منظر، عملکرد صادراتی حوزه­ای­است که شرکت به اهدافش زمانیکه درحال صادرکردن محصول به بازارخارجی است، دست­می­یابد . (Navarro et al., 2010) اندازه گیری عملکرد صادراتی بنابه دلائل زیادی یک مساله بسیار مهم­است. شرکت­ها نوعا جزئیات مالی فعالیت­های صادراتی­شان را گزارش­نمی­دهند ، دسترسی به داده­های آرشیوی و معتبر بسادگی میسر نمی­باشد. ازسوی دیگر، مقامات شرکت ممکن است تمایلی به افشای اطلاعات محرمانه به افراد خارج از شرکت نداشته باشند، به خصوص راجع به بخش خاصی از شرکت­شان. (Leonidou et al., 2002) کاتسیکیاس بالغ بر 100 مطالعه تجربی در مورد اندازه­گیری عملکردصادراتی را موردنقد و بررسی ­قرار­داده­است، و42 اندازه گیری فردی را شناسایی و نتیجه­گیری کرد که اندازه­گیری این ساخت از مشکلات ومحدودیت های عملیاتی و روش­شناختی که مانع پیشرفت نظریه دراین زمینه می­شوند رنج­می­برد.( Katsikeas et al., 2000)شایان ذکراست؛اهمیت اندازه­گیری­های عملکرد صادراتی گوناگون می­تواند برحسب سطح توسعه شرکت از لحاظ بین­االمللی متفاوت­باشد و با اهداف فروش شاید در مراحل اولیه مرتبط­تر باشد ولی اندازه­گیری سود درمراحل بعدی حائض اهمیت می­باشد . (Papadopoulos & Martin Martin, 2010)

1.2 عوامل موثر بر عملکرد صادراتی

افزایش رقابت در مقیاس جهانی باعث شده است که شرکت­های بیشتری به دنبال کسب فرصت در بازارهای بین­المللی باشند تا به اهداف خود ­دست­یابند و جایگاه و بقای خود در بازار را تضمین نمایند. صادرات از قدیم محبوب ترین شیوه­ی ورود به بازار بین­المللی بوده­است که شرکت­های کوچک و متوسط از آن بهره­مند­شده­اند. در پایه­ای­ترین شکل، صادرات نیازمند حداقل منابع مالی و انسانی و دیگر منابع لازم است که شامل سرمایه­گذاری اندک و خطرات­مالی است و انعطاف­پذیری ساختاری و راهبردی بیشتر در بازار را ممکن می سازد. ولی دستیابی به پیروزی در بازار صادرات کار آسانی نیست و دلیل آن ماهیت چندگانه ، ‌متنوع و ویژه­ی محیط خارجی است . پژوهش­های تجربی بسیاری انجام گرفته تا عوامل دخیل در صادرات موفق شناسایی­شوند. به طور­خاص، توجه­به پژوهش­ها بر 5 گروه اصلی از متغیرها متمرکز­شده­است که بر عملکرد صادراتی اثر­می­گذارند: " (الف) ویژگی­های مدیریتی ، ‌شخصی،‌ تجربی، دیدگاهی،‌ رفتاری و پیوسته­ی تصمیم­گیرندگان شرکت صادرکننده؛ (ب) عناصر سازمانی مربوط به ویژگی­ها، عملیات­ها،‌ منابع و اهداف سازمان صادرکننده؛ (پ) عوامل محیطی شکل­دهنده­ی عمل و محیط­های کلان که صادرکنندگان بازارهای داخلی و خارجی در­آن عمل­می­کنند؛‌ (ت) هدف یابی، ‌شناسایی، گزینش و تفکیک بازارهای بین­المللی؛ (ث) متغیرهای ترکیبی بازاریابی، محصول صادراتی شرکت،‌ هزینه­یابی،‌ توزیع و راهبرد ارتقاء " رابطه­ی این متغیرها با عملکرد صادراتی در پژوهش­های مختلف مفهوم سازی­شده­است. تحلیل ما از این بررسی سه مجموعه ی مجزا از متغیرها را آشکار ساخت که می­توان مدل عملکرد صادراتی ساده­ شده را بر­مبنای آن ایجاد­کرد. نخستین گروه شامل متغیرهای مربوط به عوامل مدیریتی، سازمانی ومحیطی است که به عنوان نیروهای پیشین عمل می­کنند، ‌بدین­معنی­که اثرغیرمستقیم بر عملکرد صادراتی دارند.گروه دوم شامل متغیرهای مربوط به راهبرد بازاریابی شرکت می­باشد (مثل هدف­یابی و برنامه های ترکیب بازاری) که رابطه­ی مستقیم با عملکرد صادراتی دارند. گروه سوم شامل سنجش­های اقتصادی و غیراقتصادی عملکرد صادراتی شرکت­هاست. مکانیسم اجرایی پایه­ی مدل شامل رابطه­ی علی یک سویه است. عوامل مدیریتی ، ‌سازمانی و محیطی بر هدف­یابی و ترکیب بازاریابی صادرات شرکت اثر می­گذارند و در عوض برعملکرد صادراتی نیز اثرگذار هستند. همانطور که در شکل زیرنشان داده شده است، این تأثیرها نشان دهنده ی خلاصه ای از کار مفهومی پیشین هستند و مبنایی برای تحلیل را در بردارند .

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود


[ بازدید : 54 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

آدرس دهی IP (کامپیوتر و IT)

سه شنبه 26 دی 1396
3:57
خسرو

دسته بندیکامپیوتر و IT
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات44
حجم فایل78 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

آدرس دهی IP

بمنظور مدیریت و اشکال زدائی شبکه های مبتنی بر پروتکل TCP/IP ، می بایست شناخت مناسبی نسبت به تمامی جنبه ها ی آدرس دهی IP وجود داشته باشد. یکی از مهمترین عملیات مدیریتی در شبکه های مبتنی بر پروتکل TCP/IP ، نسبت دهی آدرس های IP مناسب و منحصربفرد به تمامی گره های موجود در شبکه است .

با اینکه مفهوم نسبت دهی آدرس IP ، ساده بنظر می آید ولی مکانیزم واقعی اختصاص آدرس IP موثر با استفاده از Subnetting ، پیچیدگی های خاص خود را بدنبال دارد. علاوه بر موارد فوق ، ضروری است که شناخت مناسبی نسبت به جایگاه IP Broadcast ، ترافیک multicast و نحوه تطبیق آدرس های فوق به آدرس های لایه اینترفیس شبکه نظیر آدرس های MAC اترنت و Token Ring ، وجود داشته باشد .در مجموعه مقالاتی که در این خصوص ارائه خواهد به بررسی مفاهیم و ویژگی های آدرس دهی IP خواهیم پرداخت .

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


[ بازدید : 57 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

تحقیق اینترنت (کامپیوتر و IT)

سه شنبه 26 دی 1396
3:56
خسرو

دسته بندیکامپیوتر و IT
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات20
حجم فایل49 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

تحقیق اینترنت


مقدمه:

متخصصین فعال در دنیای تجارت الكترونیك، عامل زیر را برای موفقیت یک سایت،در این تجارت نوین ضروری می دانند: آوردن بیننده به سایت اگر سایتی به دنبال فروش كالا یا خدمات و كسب درآمد یا محبوبیت است، باید بیننده داشته باشد. تعداد بینندگان هر سایت، برگ برنده آن برای كسب موفقیت در دنیای وب می‌باشد. سایتی كه بیننده ندارد، بدون شك مرگی Online را تجربه می‌كند. مرگی كه متاسفانه كسی را هم نمی‌توان به مراسم ختم آن دعوت نمود!

چگونه می‌توان برشماره بینندگان یک سایت افزود؟

برای این کار روش های متعددی وجود دارد، اما یکی از موثرترین راه ها، حضور در رتبه های بالای موتورهای جستجوگر است. موتور جستجوگر، سایتی است که کاربران وب را در یافتن اطلاعات و سایت های مورد علاقه شان کمک می کند. امروزه محبوبیت آنها تا به آن جاست که بسیاری از کاربران، سفر در دنیای وب را از یکی از موتورهای جستجوگر آغاز می کنند.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


[ بازدید : 76 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

دانلود پاورپوینت کامل کوروش کبیر +pptx

سه شنبه 26 دی 1396
3:56
خسرو

دانلود پاورپوینت کامل کوروش کبیر

دسته بندی : تاریخ

فرمت فایل : pptx

حجم فایل : 10.798 مگا بایت

تعداد صفحات : 30

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

این پاورپوینت در30 اسلاید به صورت کامل

زندگی کوروش کبیر

توضیح داده است.

برخی از عناوین اسلاید ها:

زندگینامه کوروش کبیر

از تولد تا آغاز جوانی کوروش کبیر

کوروش که بود؟

ذوالقرنین در قرآن

همسر و فرزندان

تصویری از آتوسا دختر کوروش کبیر و مادر خشایار شاه

تبارنامه کوروش

منشور حقوق بشر

نماد فربهر کوروش

وصیت نامه کوروش

وفات کوروش

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود


[ بازدید : 105 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

اینترنت، قابلیتها، كاربردها و اصطلاحات (کامپیوتر و IT)

سه شنبه 26 دی 1396
3:56
خسرو

دسته بندیکامپیوتر و IT
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات40
حجم فایل39 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

اینترنت، قابلیتها، كاربردها و اصطلاحات

كمتر روزی است كه از طریق رسانه های خبری در مورد تحولات اینترنت به گوشمان نرسد. این پدیده زمینه را برای دستیابی به اطلاعات مورد علاقه مردم جهان فراهم نموده است.

شاید بتوان اینترنت را به اقیانوس بیكران اطلاعات شبیه كرد زیرا نه مالك شناخته شده ای دارد و نه دركنترل دولت خاص می باشد ومانند اقیانوس دارای شگفتیها وپتانسیلهای ناشناخته ای می‎باشد كه اگر با امكانات جستجو ومسیریابی در این اقیانوس آشنایی نداشته باشیم بزودی سردرگم خواهیم شد به همین منظور لازم است با این پدیده وكاربرد آن آشنایی اجمالی داشته باشیم وببینیم چقدر از فعالیتهای روزمره ما می‎توانند با اینترنت مرتبط باشد.

ما برای ارسال نامه از منزل خارج شده به اداره پست می‎رویم برای كسب اطلاع ازقیمت كالاهای مورد نیاز خود به بازار می‎رویم. برای آگاهی از آخرین اخبار روزنامه میخریم برای نقد كردن چك یا كرفتند پول به بانك می رویم، برای مطالعه ویا تحقیق برای موضوع خاصی به كتابخانه و آزمایشگاه خاصی می رویم.

برای رزرو بلیط ویا تهیه آن مسافت زیادی طی می كنیم وهزاران كارها وفعالیتهای دیگر كه هركدام می‎تواند وقت وانرژی زیادی را از ما بگیرد شاید مراجعه وكسب اطلاع درباره قیمت ومشخصات وجود یا عدم وجود یك كالا از بازار نیمی از وقت مارا بگیرد یا برای شركت دریك جلسه 2 ساعت یا بیش از نصف روز وقت صرف كنیم ولی اگر امكانی یافت شود كه بتواند تمامی رفت و آمدها، جستجوهای طولانی و كارهای بیهوده مقدماتی برای كسب اطلاعات را حذف كند چقدر در وقت وانرژی مان صرفه جویی نموده ایم

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


[ بازدید : 66 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

دانلود فایل ورد Word پروژه نهان نگاری تصاویر دیجیتال با استفاده از تبدیلات موجک چندگانه +doc

سه شنبه 26 دی 1396
3:56
خسرو

دانلود فایل ورد Word پروژه نهان نگاری تصاویر دیجیتال با استفاده از تبدیلات موجک چندگانه

دسته بندی : پردازش تصویر

فرمت فایل : doc

حجم فایل : 1.844 مگا بایت

تعداد صفحات : 84

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

نهان نگاری تصاویر دیجیتال با استفاده از تبدیلات موجک چندگانه

تعداد صفحات:84

با رشد سریع اینترنت و پیشرفت در ارتباطات دیجیتال و تکنیک های فشرده سازی ، محتوای رسانه های دیجیتال ، از قبیل موسیقی ، فیلم و تصویر می تواند بطور آنی توسط کاربران نهایی در اینترنت منتشر شود . داده های دیجیتال در برابر نمونه آنالوگ آن برتری های بسیاری دارد . یکی از مشکلات احتمالی در کنترل داد های دیجیتالی این است که این داده ها می توانند بدون افت کیفیت تغییر داده شده و به راحتی تکثیر شوند . بنابراین بدون حفاظت و مدیریت حق مالکیت دیجیتال ،محتوای مورد نظر می تواند به راحتی و در حجم وسیعی تکثیر شود .این کار ضرر بسیار بزرگی را به شرکت هایی که در زمینه تولید محتوی دیجیتال فعالیت می کنند وارد می نماید.

نهان نگاری دیجیتال یکی از تکنیک های نوظهور می باشد که اطلاعات حق مالکیت را به طور مستقیم در درون محتوی رسانه دیجیتال به طور دائم جاگذاری می کند .از اطلاعات جاگذاری به عنوان نهان نگار تعبیر می شود . به طور ایده ال نباید هیچ تفاوتی بین داده نهان نگاری شده و داده اصلی وجود داشته باشد ، و نهان نگار باید به راحتی قابل استخراج بوده و در برابر عملیات رایج پردازش سیگنال مقاومت یا استحکام مناسب داشته باشد.

با توجه به اهمیت نهان نگاری ،این تحقیق به دنبال طراحی الگوریتمی برای نهان نگاری تصاویر دیجیتال با بهره گیری از تبدیل موجک چندگانه ، به خاطر ویژگی های خاص این تبدیل که می تواند در کابردهای پردازش تصویر سودمند بوده می باشد. بدین منظور به معرفی مفاهیم نهان نگاری ، علی الخصوص نهان نگاری تصاویر دیجتال ، تبدیل موجک و تبدیل موجک چندگانه می پردازیم . سپس در ادامه تحقیق الگوریتمی جهت نهان نگاری تصاویر دیجیتال با به کار گیری تبدل موجک چند گانه عرضه می گردد و در انتها به ارزیابی الگوریتم پیشنهادی با استفاده از معیار های ارزیابی رایج می پردازیم .

فصل اول

1-1 مقدمه

2-1 طرح مساله

3-1 ضرورت تحقیق

4-1 سوالات تحقیق

5-1 محدوده پژوهش

6-1 ساختار تحقیق

فصل دوم

1-2 مقدمه

2-2 نهان نگاری دیجیتال

2-2-1 مقدمه

2-2-2 مفهوم نهان نگاری دیجیتال

3-2-2 ساختار کلی نهان نگاری دیجیتال

4-2-2 نهان نگاری به زبان ریاضی

5-2-2 انواع سیستم های نهان نگاری دیجیتال

3-2 آنالیز در حوزه فرکانس

1-3-2 مقدمه

2-3-2 تبدیل فوریه

3-3-2 ﺗﺒﺪﻳﻞ ﻓﻮرﻳﻪ زﻣﺎن-ﻛﻮﺗﺎه

4-3-2 آﻧﺎﻟﻴﺰ چند رزولوشنه

5-3-2 آشنایی با موجک

6-3-2 تبدیل موجک پیوسته

7-3-2 مقیاس

8-3-2 انتقال

9-3-2 پنج مرحله تا رسیدن به تبدیل موجک پیوسته

10-3-2 رزولوشن در صفحه زمان – فرکانس

4-2 رواﺑﻂ رﻳﺎﺿﻲ ﺗﺒﺪﻳﻞ موجک

5-2 ﻋﻜﺲ ﺗﺒﺪﻳﻞ موجک پیوسته

6-2 ﮔﺴﺴﺘﻪ ﺳﺎزی ﺗﺒﺪﻳﻞ موجک ﭘﻴﻮﺳﺘﻪ

7-2 ﺗﺒﺪﻳﻞ موجک ﮔﺴﺴﺘﻪ

8-2 عکس تبدیل موجک گسسته

9-2 ﺗﺒﺪﻳﻞ موجک گسسته دو ﺑﻌﺪی

10-2 موجک های چندگانه

1-10-2 مقدمه

2-10-2 آشنایی با موجک چندگانه

3-10-2 انگیزه به کار گیری از تبدیل موجک چند گانه

4-10-2 تبدیل موجک چندگانه

5-10-2 بانک فیلتر موجک های چند گانه

6-2-10 موجک های چندگانه متوازن در مقابل نامتوازن

7-2-10 نسخه های پیاده سازی موجک چندگانه در کامپیوتر

11-2 نهان نگاری تصاویر دیجیتال با استفاده از موجک های چندگانه

فصل سوم

1-3 مقدمه

2-3 نهان نگاری تصویر دیجیتال با موجک های چندگانه

3-3 تبدیل موجک چندگانه تصویر

4-3 انتخاب مکان مناسب برای درج نهان نگار

5-3 الگوریتم جاگذاری نهان نگار

6-3 الگوریتم آشکار سازی نهان نگار

7-3 نتایج

فصل چهارم

1-4 مقدمه

2-4 کیفیت تصویر نهان نگاری شده

3-4 استحکام نهان نگار

4-4 بررسی استحکام تصویر در برابر حملات رایج

5-4 مقایسه سیستم نهان نگاری پیشنهادی با روش ها قبل

6-4 نتیجه گیری

فصل پنجم

1-5 خلاصه تحقیق

2-5 پیشنهاداتی برای تحقیقات آینده

منابع و مآخذ

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود


[ بازدید : 65 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

مبانی نظری وپیشینه تحقیق كارآفرینی سازمانی +doc

سه شنبه 26 دی 1396
3:56
خسرو

مبانی نظری وپیشینه تحقیق كارآفرینی سازمانی

دسته بندی : مدیریت

فرمت فایل : doc

حجم فایل : 425 کیلو بایت

تعداد صفحات : 32

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

توضیحات: فصل دوم تحقیق کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)

همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو تحقیق

توضیحات نظری کامل در مورد متغیر

پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه

رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب

منبع : انگلیسی و فارسی دارد (به شیوه APA)

نوع فایل: WORD و قابل ویرایش با فرمت doc

قسمتی از متن مبانی نظری و پیشینه

مفهوم (( كارآفرینی سازمانی )) احتمالاً برای اولین بار در كشور سوئد به كار گرفته شد ( ویلام [1] ، 2002 ، 2 ) .

در این دهه همراستا با ناكارآمدی فرآیندهای اداری و دیوان سالاری در شركتها ، فعالیت كارآفرینانه مورد توجه مدیران ارشد شركتها قرار گرفت و درصدد برآمدند تا چنین فعالیتهایی را در ساختار اداری شركتها تزریق نمایند ( استیونسون و گامپرت ، 1985 ، 89 )[2] .

در جهان امروز تفكر نوآوری و كارآفرینی و استفاده از آن در سازمانها امری اجتناب ناپذیر است. همانگونه كه تولد و مرگ سازمانها به بینش ، بصیرت و توانایی موسسین بستگی دارد ، رشد و بقای آن نیز به عواملی مانند توانایی ، خلاقیت و نوآوری منابع انسانی آنها بستگی دارد. اگر سازمانها نتوانند به تغییرات پاسخ دهند و یا در مقابل تغییرات حالت انفعالی به خود بگیرند از قافله عقب می مانند. به عبارت دیگر شركتها یا باید به نوآوری و كارآفرینی بپردازند یا محكوم به فنا هستند. بنابراین باید فعالیتهای كارآفرینانه را در شركتهای كوچك ترویج داد تا به فنا گرفتار نگردند. ( هادی زاده ، 1384 ، 13 و 15 ) .

به طور كلی در تعاریفی كه از كارآفرینی ارائه شده است، تفاوتهای مغایر و متناقضی به چشم می خورد. اما بر این نكته اتفاق نظر هست كه اصطلاح كارآفرینی دست كم بخشی از كاركرد تصمیم گیری را در جهت هدایت عملیاتی سازمان دربر می گیرد. وجود این تفاوتها نشان دهنده ی گستردگی و اهمیت موضوع است كه می تواند از زوایای مختلف مورد بررسی قرار گیرد و از سوی دیگر نشان دهنده ی پویایی موضوع است كه زمینه ی ارائه ی مدلها ، تئوریها و نظرات متفاوتی را فراهم می كند. در این فصل به توضیح و تفسیر هریك از متغیرهای كلیدی كارآفرینی همچون ریسك پذیری ، نوآوری و پیش فعالی ( پیشتازی ) می پردازیم تا درك معقولی از ادبیات مذكور بدست آید و در ادامه نیز به تاریخچه ی آنها می پردازیم.

2-2 كارآفرینی سازمانی :

تعاریف متعدد كارآفرینی سازمانی كه در مقالات و كتب مختلف و از دیدگاه صاحب نظران متعدد ارائه شده است، به طور قابل توجهی به هم شباهت دارند. مكنزی و دیكامبو (1986 ) معتقدند كه فعالیت كارآفرینانه سازمانی می تواند شامل توسعه ی یك محصول جدید تا ایجاد یك فرآیند اثربخش باشد. جنینگ و یانگ[3] (1990) كارآفرینی سازمانی را به عنوان فرآیند توسعه ی محصولات یا بازارهای جدید تعریف می كنند. كوراتكو[4] و هورنسبای [5] (1990 ) كارآفرینی سازمانی را به عنوان ایجاد كسب و كارهای جدید در درون چارچوب شركتهای مادر توصیف می كنند. آریلا [6] معتقد است كه كارآفرینی سازمانی دارای سه بعد است كه عبارتند از نوآوری ، توسعه ی محصولات ، خدمات یا فرآیندهای جدید و ریسك پذیری . از مجموع این تعاریف می توان نتیجه گرفت كه كارآفرینی سازمانی عبارت است از : فرآیندی كه فعالیتهای سازمانی را به سمت نوآوری ، ریسك پذیری و پیشتازی ( پیش فعالی ) سوق می دهد و می توان گفت كه گرایش به كارآفرینی سازمانی در برگیرنده ی همین سه مولفه می باشد. در معنای كلی ، كارآفرینی سازمانی به معنای كارآفرینی در درون سازمان موجود است. به عبارت دیگر نوعی كارآفرینی است كه در سازمانها و شركتها و توسط واحدها و اعضای سازمان برای توسعه كسب و كار شركت یا سازمان انجام می شود. علت رواج این مفهوم را می توان در نیاز سازمانها به هماهنگی با تغییرات محیط اجتماعی و اقتصادی دانست. این مفهوم شامل نیت ها و رفتارهای یك شركت یا سازمان ( مانند ریسك پذیری ، نوآوری و پیشتازی ) جهت عزیمت از یك شرایط سنتی به حالتی بهتر می شود ( آنتونیك و پرودان ، 2001 ، ص 495 و 527 ) .

2-3 اهمیت و ضرورت كارآفرینی در سازمان و شركتها :

كارآفرینی هم تحت تأثیر موسسات اجتماعی ما قرار می گیرد و هم روی آنها تأثیرمی گذارد یعنی كارآفرینی به قوانین بازی پاسخ می دهدواز طرف دیگربه طورفزآینده ای هدف قوانین بازی قرار می گیرد ( نوئل كمپل ؛ 2012 ) .

امروزه بسیاری از شركتها به لزوم كارآفرینی پی برده اند. درواقع این گونه تغییر گرایش دراستراتژی درپاسخ به سه نیاززیراست ( احمدپور داریانی ، 1384، ص 134-135 ) :

1- افزایش سریع رقبای جدید

2- ایجاد حس بی اعتمادی نسبت به شیوه های مدیریت سنتی در شركتها

3- خروج بهترین نیروهای شركتی و اقدام آنها به كارآفرینی مستقل

یك بنگاه برای موفقیت می بایست با اتكا به كارآفرینی سازمانی بر توسعه ی محصولات وفناوری های جدید همت گمارد. كارآفرینی سازمانی به عنوان یكی از عوامل اصلی موفقیت سازمانها قلمداد می شود چرا كه در بقاء، رشد و عملكرد سازمانها نقش اساسی بازی می كند به عبارت دیگر امروزه نقش كارآفرینی سازمانی در رشد و تعالی بنگاههای كوچك و بزرگ به اثبات رسیده است(منبع قبلی). كارآفرینی درون سازمانی ، با به وجود آمدن شكل های جدید كاری یا یادگیری ، امكان پاسخگویی خیلی سریع به تغییرات دربازارهایی كه فعالیت می كنند را می دهد و قابلیت سازگاری شان به محیط بیرونی را افزایش می دهد ( كوین و میلس ، 1999، ص 47-63 ) [7] .


[1]- willame

[2] - Stevenson & Gumpert

1- Jennings & yang

[4] - Kuratko

[5] - Hornsby

[6] - Arila

[7] - covin & miles

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود


[ بازدید : 61 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به shuttlefile است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]